søndag den 27. oktober 2013

morgenmad (lchf)


jeg startede min morgen med ca 150gr.  græsk yoghurt 10% og ca 88gr fløde (fik for meget fløde!!) + en kop kaffe.
jeg må indrømme at jeg ikke kunne spise op, puha tro det eller ej, men det mættede virkligt, og ente med at få virklig meget kvalme, så ente med at blive hjemme. i morgen tager jeg ikke så meget!
har i dag fået købt kokosmælk (IKKE light) lakris pulver og en mælke-skummer fra `TIGER` af.




(billederne er fra i går aftes og,
det første billede er fra min natmad,
men fik det samme til morgen) 

2 kommentarer:

  1. Måske du skal spise lidt noget andet, når det mætter så meget? Altså, droppe lidt af fløden og putte noget músli på eller sådan noget :-) Selvom det mætter meget, er det nemlig alt for lidt kalorier, vil jeg sige :-) <3

    SvarSlet
  2. min morgenmad indeholdte lidt over 500 +/= det jeg smid ud fordi at jeg ikke kunne spise mere, men spiste det meste af det og drak nok ca halvdelen :)
    jeg burde lave mig en musli<3 :)

    SvarSlet