mandag den 7. oktober 2013

blandet bolcher ....

dagen har været blandet, og jeg har bare været i det humør hvor jeg ikke har haft lyst til at blive krammet af andre. alliveller har jeg taget i mod kram af de lære i min klasse. 
jeg har været god i dag, har jeg fået avide,  selvom at de selvskadende tanker har været der, her til aften, har jeg formået at modstået dem. men hvor er det svært, i sær når jeg bar er begyndt og at være ligeglad med mad og hvad jeg spiser, selv her til sen aften, har jeg ikke kunne overskuge at skulle gå ud på badeværelset, og har grædt 2 gange. personalet vil sikkert bare sige at det er fordi at jeg er ved og at kun mærke mig selv, men jeg føler bare det samme som jeg hele tiden har gjort. 
de vil jo kun mig det bedste og hjælpe mig, siger de, aliveller er jeg bange for at blive afvist hvis jeg ber om ders hjælp. 
på vej hjem fra skole af købte jeg en pose blandet bolcher, jeg E.L.S.K.E.R virklig bolcher, nam nam! ;) 
og især dem som er blandet, dog er jeg ikke til lakris, med mindre at det er sød. 
ligenu ser jeg jule kalender, brøderne mortens jul. SÅ hyggeligt :)

knus

1 kommentar:

  1. Måske er det samme følelser, du mærker indeni - men det er alligevel godt, at du græder dem ud i stedet for at skære dem ud. Eller kaste dem op <3

    Jeg kender godt det med at have svært ved at bede om hjælp af frygt for at blive afvist. Det kræver virkelig mod! Og øvelse. Rigtig meget øvelse. Så blive endelig ved med at prøve :-)

    KNUS

    SvarSlet