søndag den 24. november 2013

Søndag D. 24/11-13

Det er hvis ved at være et stykke tid siden at jeg har skrivet?
Men jeg er altså her i endnu. 
Der er ikke sket det store, jeg er jo begyndt i praktik, vilket jo er rigtigt godt, da jeg i mens at jeg er på arbejde ikke falder i spiseforstyrrelsens fange arme, men kan koncrater mig om at gøre de ting jeg skal. Ligenuer jeg der i 5 timer, men vil godt have flere timer, så jeg måske kommer op på 25-30 timer. 
Jeg har endnu ikke fået svar fra psyk af, jeg har det virklig blandet med det, men må samtidig forsøge at fokuser på det positive at jeg har fået praktik plas. Og at jeg kommer til tiden. 
'ROM bliv jo ikke bygget på 1 dag'
Og nu hvor jeg tænker over det så er det joi dag, at der er1 månede til jule aften. 
Hvor skal du holde juleaften henne? 

Jeg skal holde jul på Sjælland/Hvidovre hvis alt holder som det skal :] <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar