onsdag den 4. december 2013

D. 4/12-13

Jeg får ikke rigtigt skrivet fortiden, det er ikke fordi at jeg ikke vil, eller har tid. Men jeg får det bare ikke gjort, plus at det bare ikke er gået for godt siden fredag/ onsdag i sidste uge. Jeg er ved og at have det bedre.
Jeg har ikke været selvskadende siden fredag ( 4 dage) jeg føler mig sej.
Spiseforstyrrelsen driller stadig, men det er vel ingen hemmelighed?!
Jeg føler selv at jeg lige fortiden prøver alt hvad jeg kan, for at prøve på at få mad som jeg har det ok med, men desvære ender det bare altid galt. Jeg er træt af det. Virklig.  Men jeg må vel være bange? Bange for at slippe opkastningerne, for hvis jeg ikke "gør" det føler jeg mig fed, og er bange for at jeg. Vejer flere kg dagen efter. Spiseforstyrrelsen er stadig vred over at jeg ikke "gjore" det en af dagende i weekendten, altså nat maden. Så den bilder mig stadig ind at det er derfor at jeg tog et kg på en nat. Jeg prøver at sige til mig selv at det er væske, da det er "dentidpåmåneden".
Jeg skal til læge i morgen/ i dag,  jeg er nervøs også selvom at jeg på forhånd ved hvordan det ender eller hvordan hun starter, med hindes berømte " hvordan har du det, sarah?!"
Jeg skal vel bare øve mig i at være ærlig i hvordan jeg har det pt. Eller bare over for hin. Der gråbog aliveller 1-2 måneder før 'vi' ses, igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar