søndag den 22. december 2013

Go jul.



Vi køre til Sjælland i morgen, puha mit hoved bliveren smugle stresset ved tanken, for vi køre ved en 16 tiden, og skal både ha købt resten til mine julegaver, på biblotek for at avler nogle gamle bør, pakket gaver ind, men allerførst ha ringet til min bank for at få over ført mine penge. Og pakket tøj, som jeggles sikker pakker i dag. Århh... 


Jeg glæder mig til at alt dette er ovre, nok mere fordi at julen intet mig siger, mindet kommer nok, den dag man selv får børn, og familie, jeg glæder mig allerede, for min skyld vil jeg godt igang nu, men skal først ha styr på min liv, og ha fundet manden som jeg skal dele resten af livet med forhåbligt :] 

Go jul<3 

1 kommentar:

  1. Åh, det lyder også lidt stressende! Men dejligt lige at høre fra dig, inden du tager afsted. Jeg håber, du får en okay hyggelig aften <3

    SvarSlet