onsdag den 4. december 2013

D.27/11-13

Jeg ringede til dem på psyk igår, for at høre ang brevet, da det ikke går skide godt fortiden. SF fylder for meget, mth opk. Aliveller virker det ikke til at påvirke mig, da det ikke som sådan dræner mig voldsomt for energi? Underligt! For når jeg tænker over det, så er det ved at være længe siden at jeg har haft så mange opk som jeg har lige fortiden. Men igen er det på praktikken hvor jeg har det okay med at spise, for der kan jeg sagtens spise fx. 3 Rundstykker(uden nået) uden at det endeligt påvirker mig voldsomt? Aliveller er det også det eneste jeg for spist på de 5 timerjeg er der, og så cykler jeg 8km +/= alt efter vilken vej jeg tager frem og tilbage, plus at jeg går/løber rundt i 4 1/2 time, da jeg har 1/2times pause.
Jeg har virklig inderligt tænkt at jeg i morgen kaster "håndklædet" i ringen i morgen når jeg snakker med H. For det her går virklig inderligt ikke længere! I midt hoved kan det ikke vente til næste år. Jeg ved jo ikke hvor meget Præs/ stress min krop kan klare endnu før at den bukker under. Og så sidder der sikker en der ude og tænker "men du vælger jo selv om du ville gå ud og kaste op" "bare spis normalt" lad mig sige det som det er, hvis jeg kunne lade vær med at kaste op så hade jeg gjort det for længst, der er en grund til at jeg er havnetder hvor jeg er i dag. Jeg har prøvet at holde de kostplaner som jeg fik fra CFS og dem kunne jeg ikke holde. Jeg prøver virklig, men jeg har efterhånden opgivet, og nej det er IKKE fordi at jeg ikke ville, det ville jeg nemlig godt! Men når det kommer til stykket bliver jeg bange! Og det er virklig svært for mig at skulle holde en kostplan, når der er en masse andet mad omkring mig. Jeg vil SÅ inderligt gerne holde en kostplan bare 1 uge, og slip foropkastninger i ligeså langtid, men jeg har som sagt snart opgivet, for hvad nøtter det at blive ved med at prøve når man ved med 110% sikkerhed at man igen dagen efter står det samme sted?

2 kommentarer:

  1. Okay, jeg skulle lige til at skrive en kommentar - men så opdager jeg, at der faktisk står, at indlægget er fra november måned. Så nytter det jo ikke noget, at jeg skriver, at jeg håber, du får lagt kortene på bordet over for H :-) Så må jeg i stedet spørge, om du FIK det gjort?

    Knus og tanker <3

    SvarSlet
  2. Nej det fik jeg ikke gjort, desvære. Det var ikke H som ringede tilbage, vilket føles som et svigt, selvom at det jo ikke var det. Men derimod en sekretær. Så jeg fik ikke fortalt hvordan jeg hade det, så fredag + weekendten hade jeg det bare virklig skidt, fik snakket med en vikar + min KP på skolen som spurte om det var ok om hun ringede og snakkede med personalet, det var det. Hun var berømmet og vil være sikker på at jeg ikke gjore nået virkligt slemt ved mig selv. Sage til hin at jeg ikke ville love at jeg værken skar eller kastede op. Men det positive må være at jeg siden fredag faktisk ikke har skæret i min selv, kun pillet.
    Var forresten ved læge i dag ( min månedligt hvordan-har-du-det-besøg) og for føste gang, må det være, fortalte jeg hvordan jeg hade det, men også hvordan jeg har haft det. Hun fortalte at jeg altid kun ringe hvis jeg hade bruge for det, min første tanke var: "kun du ikke ha sagt det for læge siden?"
    På vej hjem besøgte jeg min mor, vi spise aftensmad sammen, KUN hin OG jeg(<3)

    Og knus og tanker til dig smukke<3

    SvarSlet