onsdag den 6. november 2013

Svar.


Jeg fik ringet ned på psykiatrien igår, for at få svar ang. det der udrednings-behandling-team- agtigt. 
Jeg fik svar, D. 9/1-14. jeps, lidt over 2 måneder, men jeg skulle gerne modtage et brev en af dagende, da det bliv sendt afsted i mandags.
jeg har det sådan lidt blandet, med det. hade slf håbet på at jeg enten skulle starte i denne månede eller næste, men samtidig råber spiseforstyrrelsen af, "nu kan du også nå at få tabt dig!"  "det er jo spild af tid at du kommer derned hvis du ikke er TYND!" 
jeg kan ikke lade vær med at tænke "hvis jeg startede nu, prøv at tænk på hvor mange opkastninger jeg måske kan spare mig selv for?! 100-200-300stk?!" det er svært at kæmpe for nået, når man ikke rigtigt har nået at "læne" sig op a. hvis det giver mening....

Ellers går det meget blandet, jeg skal til foredrag i aften, i risskov, denne gang ikke om spiseforstyrrelser eller selvskade, men om `at være barn og ung i en familie med psykisk sygedom`  jeg håber at det bliver godt :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar