torsdag den 14. november 2013

Samtale-dame part. 2.

De ringede fra psykiatrien igår, for og høre om der var mulighed for om jeg kunne komme i dag kl. 9. istedet for d.6/1-14. fik hurtigt sagt ja. Så jeg har indtil videre været hjemme i ca 45 min. de ville ringe engang i dag, efter 12, for at fortælle om hvad de er blevet enige om :)
lige nu sidder jeg på værelset, høre Taylor Swift og drikker kaffe (som efterhånden er blevet koldt) 
Det var rat koldt dernede, eller rat og rat, jeg frys(og det gjorde ikke lige frem bedre at jeg fik en glas/plastik-kop kold vand,- men godt at de hade en varm rediator ;)  og det gjorde de 2 samtale-damer også. den ene var hvis læge og den anden behandler/psykolog eller sådan nået. 
jeg bliv spurt om det ene og det andet, barndom, opvækst, skole, hvordan jeg hade, fik målt blodtryk osv osv, lidt ligesom til en forundersøgelse (som da jeg fik i Herning) fik spurt om hvor længe der ca gik, det kun samtale-damen ikke helt præcis svare på, "men nu er du jo inde" ja, første tanke eller den som strefede mig "årh gud nu skal jeg give slip på spiseforstyrrelsen, MIN redningskrans" jeg er bange for ders svar, bange hvad samtale-damen fortæller, bange for hvad H siger/fortæller om hvad de er blivet enige om. 





3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at høre deres svar - håber virkelig, du bliver tilbudt noget behandling, du kan bruge :-) Krydser fingre for svar hurtigst muligt! <3

    SvarSlet
  2. H ringede til mig i mellem 15 og 16 igår, for at fortælle at de hade haft mig op til konfrorance og de var blivet enige om at de godt ville tilbyde mig behandling, psykolog behandling. Juuhuu ?! Eller.... Jeg er virklig bange for at der ville ske det samme som da jeg gik hos CFS, at en af grunden til at de stoppede mig var netop at jeg begyndte at knytte mig mere til psykologen en personalet, og nu er jeg bange for om de ville gøre det samme hvis jeg knyttede mig til hin som jeg får. Jeg kalder hin M. Og samtale-damen for H. Sygeplejesken kan jeg ikke huske navnet på. Jeg tror at jeg knytter mig hurtigt til nogle folk, for kan allerede mærke at jeg er træt af at jeg ikke får 'lov' til at få H. Men nu må jeg se hvad der sker. H kun ikke se hvornår jeg skulle snakke med M, men jeg ville få et brev, på et tidspunkt. Jeg bryder mig ikke om når jeg ikke ved præcis hvornår det er.ved ikke om du kender det?<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg godt. Håber, du snart får en præcis dato, men dejligt at høre, at du allerede ved, at du er blevet tilbudt behandling. Jeg har ikke lige så mange ord i dag, men ville alligevel lige svare kort på din kommentar <3

      Slet