tirsdag den 5. november 2013

tandlæge besøg og negative/posetivt-ting

var ved tandlæge i dag, endligt kun for at få tjækket mine tænder som man nu skal vær 6-12 månede. 
hun fortalte at mine tænder så finde ud, men om jeg brugte tandtråd, eller bare glemmer det. fortalte at jeg glemmer det. og så var der ellers ikke mere. 
tænkte at allerde hjemmefra ville være erlig mth. med at børste tænder osv. 
det her kommer nok til at lyde rat ulækkert! men det er desvære sådan at det står til, og at lyve om nået der passer kommer man jo ikke rat langt med, især hvis man godt ville have det bedre, og måske er der nogle som læser med som står i samme sitrasion, og så er det jo rart at vide at man ikke er alene :)<3 
"jeg ville godt være erlig, jeg er ikke så god til at børste mine tænder" "da jeg lider af en spiseforstyrrelse"     
*den unge kvinde, tog hins rullestol og satte sig så hun sad forand mig* (tror at hun var i mellem 26-30år)
"er det sådan at du kaster op? " "ja, altså sådan flere gange om dagen"  "er du i behandling for det?" "ja, eller jeg var i 9 måneder sidste år, fra omkring marts til december, men nu venter jeg brev fra psykritrien her i ******" "jeg synes bare at de lage mere vægt på at man skulle tage på og holde en kostplan, så jeg følte ikke rigtigt at jeg bliv hjulpet til hvordan jeg skulle stoppe med mine opkastninger" "hvis du ville så kan vi lave en aftale om at jeg igen om 3 måneder sender dig et brev hvor du kan komme hen og få tjekket dine tænder og få fluger på dine tænder, så holder vi iværtifald øje med dem, så det skal du ikke spikoler på"  "det kan vi godt " *smiler* " og husk at bruge tandtråd, da du har nogle små huller og dem kan du godt holde ned hvis du børster dem morgen og aften" " det skal jeg nok" 

POSETIVE TING(indtil vidre).
1) min tandlæge, fordi at hun var SÅ sød at tage tid til at snakke med mig, hun kun jo ligeså godt ha haft en dum dag, og ha bet mig om at gå. 

NEGATIVE TING.(indtil vidre) 
1) jeg har endnu ikke modtaget det brev, jeg ringer nok snart! 
2) jeg har endnu ikke modtaget mine penge og vi hade altså den første i fredags(?!) eller iværtifald mine "lommepenge" ;) (ringer også snart til nordea, kan da ikke passe at man skal blive ved med at forklare dem at de skal gå ind vær mandag OG fredag, men at det istædet for kommer når det passer dem eller tirsdag, arrg) 

XoXo

2 kommentarer:

  1. Årh, sikke en dejlig oplevelse hos tandlægen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det synes jeg virklig også :)<3
      jeg skal nok lige svare på dit indlæg men det bliver højest sansynligt i morgen( i dag) :) er virklig træt :)

      Slet