onsdag den 3. april 2013

Fangearme.... Og lige tal.

Og før jeg får set mig om, er min mave endnu engang ved at eksplodere pga af alt alt for meget mad! Hvordan i alverden kan jeg stadig passe mine nye bukser ( på billedet) i Str. Xs/s og aliveller sidder de løse pga elestikken. Og trøjen ligeså. Jeg har ikke lyst til at tage på, ikke lyst til at blive større, få større bryster, røv, lår, ja alt. Jeg vil bare gerne ned igen, bare 5 under min normale vægt. Jeg har det bedst der, for der er de selvskadende tanker ikke så slemme. Dog har de været der et par gange i denne uge. Men har dog ladet vær! Aliveller holder jeg fat i bulimiensen fangearme.

3 kommentarer:

  1. Du skal nok klare den !
    Har selv været der, og ja, jeg ved det er svært :/

    Knus <3
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det er bulimien som snyder dig til at tro at du spiser meget og derfor ik kan forstå du stadig er for tynd til selv den mindste størrelse tøj der kan købes.
    Men igen søde, det er fordi duver syg du ik vil være større. Det er jo ik normalt at skulle være undervægtig :( normalt bør være at man slet ik har så meget fokus på sin vægt.
    Positive tanker herfra !!
    Men føler virkelig med dig, det er bare forfærdeligt at plages af overspisning og opkast.

    SvarSlet