lørdag den 6. april 2013

Weekendten....

Jeg undskylder for at jeg dårlig til og at svare på beskeder. Nok mest de lange beskeder?! (wtf, )

Jeg skal til læge på mandag, jeg ved ikke, jeg kan ( Ligenu hvor jeg skriver dette indlæg) ikke lade vær med at tænke, SÅ LAD MIG DOG VÆRE, FUCK ALT BEHANDLING, OG ALLE DER VILLE HJÆLPE MIG AF LÆGER, OG PERSONALER, jeg er mega frustreret. Især nu hvor jeg Ligenu føler mig 10kg tungere. Og aliveller kan hoppe i et par natbuker fra H&M's børne afdeling, det passer jo bare ikke sammen! Og nu hvor jeg tænker mig om, kommer jeg helt itvivl om jeg har vejet mig i dag?, det mener jeg faktisk at jeg har, men jan det ikke gøre lige meget?!

Jeg er stadig mega frustreret over at JEG ikke kan få lov til at snakke med sygeplejesken, måske bare 2 gange, bare snak med en voksen som rentfaktisk ved hvad hun snakker om! En som jeg kan sige til " jeg har ikke lyst til at spise mere i dag, for jeg har allerede spist 5 gange og alle gange er det kommet op igen, men aliveller spiser jeg bare vidre, som om at intet var sket" giver det mening?
Jeg er træt af denne sygedom, og aliveller er jeg forvirret om jeg rent faktisk  er syg, om det bare er nået alle bilder mig ind? Jeg tror bare ikke helt at jeg er klar over at jeg har en spiseforstyrrelse, på den måde? For hvis jeg var, så ville jeg jo også kæmpe imod den, ikke?.

Jeg kan bare ikke lade vær med at føle mig som en fed flæskesteg med ben.! Og dobbel hage :(

I nogle dage, har jeg hvis lukket mig selv ude fra mig selv. Jeg har ikke følt mig ked af det, eller følt at der var nået ivejen. Men nu, nu kommer alle tankerne nærmest....


1 kommentar:

  1. Det giver god mening, søde. Men tror du ikke også, du kan sige sådan til personalet? Jeg tænker bare, at selv hvis du sagde sådan til sygeplejersken, så ville hun nok ikke acceptere, at du ikke ville spise mere den dag. Giver det mening? Men når det så er sagt, så kan jeg virkelig godt forstå, du er frustreret! Jeg synes også, det er utroligt dårligt, at du ikke selv kan få lov til at snakke med nogen. Virkelig!
    Tænker på dig<3

    SvarSlet