søndag den 28. april 2013

Dagen i dag :)

Sidder ligene med en masse blandet følger, jeg føler mig KÆMPE STOR! Og så har jeg lige spist. Det er jo okay ikke, det SKAL være okay!!
Og så hade jeg igen, igen, diskusion/ samtale med den aften vagt/ personale som hade vagt her til aften, om at jeg var og er træt af at jeg skal side ved bordet til kl 19. De siger at det kun er for at hjælpe mig, men hey nu er klokken altså 2 min over 19 og jeg har IKKE været ude på badeværelset, endnu. og jeg gik nok da den var 15-10 min i 19.  (Klap dig selv på skulderen sarah-Line )
Ellers har jeg bare slappet af i dag, sat vaske tøj over, og prøvet på at bage en chokolade kage, mislykkes, jeg tror at det var fordi at jeg hade byttet sødemiddel ud med sukker, for at vi ikke hade nået alm. Sukker. Eller så var det fordi at der intet mælk var i?!

- Sarah-Line.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar