mandag den 20. januar 2014

Jeg er også bange....

Jeg er også bange, bange for at miste bulimien, den gør mig tryk. Måske lyder det sygt, men det gør mig trykt at jeg bare kan spise en masse uden som sådan at tage på. Samtidig skræmmer det mig, for min mave gør ondt, nu. Jeg mindes ikke at have spist SÅ meget, ca 2 filtre poser popcorn, et glas coca cola zero, lidt under 1/2 appelsin, og nået varm kakao på letmælk og nogle bolsjer . Men for at det ikke skal være løgn ligger der allerede 3 bollerpå brød resteren. Jeg burde gå hen og kyle dem ud. For når jeg tænker mig om, så hjælper de mig ikke ligefrem med at få det bedre. Endeligt tror jeg ikke at jeg har lyst, måske bare mere fordi at jeg ved at jeg kan. 
Hvorfor skal det være så svært at kæmpe sig ud? Kæmpe sig fri? Hvorfor findes der ingen manoial som forklar præcis hvad man skal gøre, helt ned til mindste detalje. Det kun være rart. Nej. 
Dagen har ellers været okay, jeg har været i skole, og faldt først i søven ved en 4-5 tiden i dag. Angste var også på besøg i går aftes, tankespind. Jeg græd. Men jeg følte mig lettede begefter og hade brug for nået som gjore mig "glad" så jeg fik en kop kaffe med mælk. Så jeg lage vågen til langt ud på natten. 
Snart vil jeg gå i seng, og prøve at fortælle mig selv at i morgen bliver alt ting bedre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar