torsdag den 20. juni 2013

På tur.

Jeg har taget næsten 6kg på, her til morges, 100gr der fra.
Jeg har haft selvskadende tanker siden omkring mandag aften, hvor jeg drak mig stiv fordi at tankerne var slemme. Det var først da alkoholden ligesom hade "lammet" min krop, at jeg turde og gå ned til natte vagten for at fortælle at jeg var kom til og at drikke mig lidt fuld.
Efter det, fik jeg også lige avide, at personalet godt viste at jeg igen var begyndt og at kaste op. Sagde til personalet at jeg hade gjort det i næste 3 uger uden at de viste det.
Min kp, mener at det er alvorligt. At jeg både, drak mig fuld pga selvskadende tanker, har løget over for personalet, og de få forbi gående selvmordstanker som jeg har haft. Hun ringede faktisk til lægen i dag, men jeg skal åbenbart bare beholde den tid jeg har D. 20 august. Jeg er frustreret. Og aliveller kan jeg ikke lade vær med at tænke, om hun bare er ligeglad med mig.
Vi var på tur i dag, hen til en lære. Rigtigt hyggeligt, også selvom at sf. Kun fik mig til og at spise det brød som jeg lavede på panden, hvor der var olie på som jeg slf tørede godt og grundigt af, og spurte om der ikke var for meget på.
Det er træls at jeg ikke bare kun nyde dagen sammen med de andre. Men ja, selv en sf holder ikke ferie.






2 kommentarer:

  1. Ej, jeg synes virkelig, virkelig det er dårligt, at du bare skal beholde den tid hos din læge OM EN MÅNED! Der er jo alt for længe til. Øv altså, synes ikke det er i orden! Har du overvejet at kontakte lms? Landsforeningen mod spiseforstyrrelser og selvskade. De er vist ret gode til at hjælpe med noget behandling, når systemet svigter :( <3

    SvarSlet
  2. Ja det synes jeg virklig også. synes bare det er svært og at få ordenligt hjælp når man har bulimi. syne Bare slet ikke at det er iorden. og føler mig mere klar nu til at kæmpe end jeg var for et år siden, da jeg gik i behandling.
    jeg har faktisk tænk på det<3 :) men tak fordi at du skriver det<3 :D

    SvarSlet