onsdag den 12. juni 2013

Når alle tror at man er nået, man ikke er.

Jeg tror at jeg græd mig selv i søvne igår, jeg kun ikke sove, vente og drejede mig. Og græd en smugle.  Og Kiggede lidt min gamle families ( plejefamilie) profiler. Klokken bliv nok omkring de 03:30 før jeg faldt i søven. Var træt i morgen, og følte mig stadig tung i kroppen hele dagen efter at ha grædt. Jeg har sovet i dag, fra da jeg kom hjem omkring kl 14:30 ( sov nok først omkring kl 15)  til aftensmad og fra aftenmad til kl 20:30 ca.
Jeg er på min målvægt nu, jeg føler ikke nået for den, og skal bare hurtigst mulig op på 55kg, ikke at det er min målvægt, men der kan jeg komme til og at bygge muskler, og få tjækket fedt%. Jeg gør det kun fordi at de siger at jeg skal, og jeg føler mig på en måde bare som en robot.
Jeg overvejer igen at gøre bloggen private, så det kun er få der kan se den. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar