søndag den 27. september 2015

Siden sidst,

Der er sket lidt siden sidst. Eller det er vel hvordan man ser på det?
Jeg føler mig mindre og mindre spiseforstyrret, for bare 1-2år siden turde jeg jeg ikke at drømme om at jeg ville drikke alm sodavand MED sukker, nu kan jeg sagtens drikke 1,5L sodavand på en dag uden at kaste op. Jeg føler faktisk eller har tænkt lidt over om jeg overhovedet har en spiseforstyrrelse, om det er en måde jeg skader mig selv på, ligesom når jeg er selvskadende. Kan opkastninger hænge sammen med min personlighedsforstyrrelse?! For ja jeg føler mig mere og mere fri i min spisning, og JA jeg kaster stadig op, men ikke lige så meget som for et halv år siden. Det er lang tid siden at jeg har været over de 5-8 opkastninger på en dag og gudskelov for det da.
Jeg får dog stadig de perioder hvor jeg falder ned i et hul og får selvmordstanker. Sidst jeg fik dem bliv jeg hivet med til lægen, personalet låste sig ind på badeværelset og jeg fik pn medicin og kom under kugledynen. Jeg er dog stadig selvskadende. Jeg vil gerne slippe af med det, at skade mig selv. For øv hvor er det bare ikke pænt. Mine ben er nok dem der står værst til. Aliveller er det det sidste jeg tænker på når jeg sidder i situationen, og jeg kan komme på 1000 gode undskyldninger for at det er ok at gøre det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar