torsdag den 18. december 2014

18/12-14

mon der ikke er ved at gå et halvt år siden sidst jeg skriv?
der er sket meget siden sidst, sidst i august, var jeg tæt på at blive indlagt, pga alt for mange opkastninger om dagen, og mit kcalium bliv for lavt, 3 var den på. selvskaden er vendt tilbage med fule kraft og bulimien er flyvet i baggrunden, jeg er begyndt at blive bange og angst for den. bange for at dø. jeg har inden for den sidste månedes tid, 3 uger ca. været på skadestuen, sådan ca under 10 gange. både for at blive syet, limet og stripset sammen. jeg prøver virkeligt at lade vær, og kontakte personalet inden det ender galt, men nogle gange sker det uden at jeg når at tænke. jeg er træt af sure sygeplejsker og vagtlæger, som kun lige dupper mine ar, smider en ordenligt omgang lim og ca 12 strips på vært ben. eller det var endligt kun igår at jeg hade den dårligt oplevelse. jeg har så også fået afvide at jeg ikke kan komme tilbage til afiktivt klinik eller cfs. og så kom jeg hed på et daghospital pga mine tal. jeg undskylder for et rodet indlæg.
men vil altså nu bare sige at jeg stadig er her :)                                                                                                                                                          

1 kommentar: