tirsdag den 25. februar 2014

Når to sider slås.



Jeg prøver stadig at holde min kostplan, da det jo lykkes mig at holde den i 2 1/2dag i sidste uge. Vilket jo ikke er sket siden sommerferien. Men uandset hvor meget jeg prøver, lykkes det mig ikke at holde den, jeg prøver virklig at spise det jeg skal uden at snyde. Men jeg skal Jo holde den?! hvis jeg vil have det bedre?! Eller burde jeg BARE tage mig sammen?! 
Jeg har i det mindste spist min morgenmad i dag, aliveller føles det ubehaligt. Selvom at der var mindre müsli, da jeg er løbet tør for den jeg plejer at få, og jeg har købt en anden youhurt. 
Tankerne om at tabe mig fylder meget fortiden. Også selvom at jeg snart har været på min "rigtigt" vægt i snart et år (+/- 2kg) er det stadig svært at accepter. :( 
Bliver det mon nogle sinde bedre? Jeg har hørt at folk siger at det gør!? Men hvad nu hvis det kun gælder for dem, og ikke mig?!. 
Jeg hader når de to sider river og flår i mig, den "syge" side som vil have mig til at tabe mig, spise mindre, dyrke mere motion. Og den raske side, som gerne vil alt det alle andre "normale" ikke Spiseforstyrrede mennesker gør. Men aliveller har svært ved at slippe "det som ødelægger" mig. Selv når jeg prøver at lade vær, kommer der en ubehaligt følse i mig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar