torsdag den 3. april 2014

4 1/2 dag....

4 1/2 dag
Er jo bedre en 4 dage, det er en halv dag mere. 
Når jeg tænker over det, fyldes mine øjne med tåre. 
Ikke mange, men nok. 
Hvad tænker de ikke om mig? 

Da jeg fortæller ham at min dag har været dum, 
Siger han bare, nået a la 
" måske for nogle kan det også blive svært at komme ud af sengen om morgen" 
"Så du tror ikke på mig?!" 
" måske fik jeg sagt det forkert, det var ikke min mening,
 Jeg skal prøve at forklar det på en anden måde" 
"Ja, det vil nok være en god ide" 

Jeg skammer mig, 
ingen ved det, 
jeg ville ønske at jeg hade brækket mit ben, 
Så kun folk i det mindste se at man hade det skidt.
Jeg føler at ingen tror på mig.
Man ber jo heller ikke en person med brækket 
Ben om at løbe en maraton!

Det er som om at de ikke tror på at jeg virkelig prøver
På at skynde mig, 
 de Seneste par dage har de anoreksiske 
Tanker fyldt
I nat bliv klokken ca halv 5 før jeg sov
Tanker om at jeg ikke tror på kcal tabellerne, 
Kcal i pære og avocado, 
Og flere sider om kcal tabeller for at finde de rigtige tal. 

Det er fredag i dag,
Mine tanker køre allerede,
MAD
MAD
MAD
MAD
.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar